nillasaloe.blogg.se

En blogg om hälsa, hälsoprodukter, aloe vera och en sund livsstil

Välkomna till Nillas aloe

Hej!
Här kommer jag att skriva om några av mina passioenr i livet.
Nr 1 Aloe vera
Nr 2 Min viktminskningsresa
Nr 3 Hälsosam mat
Nr 4 Att försöka baka nyttigt och gott
 
Låter ganska ambitiöst men jag lovar jag är inte mer än människa, men jag tänker dela mina tankar med er. Kanske har ni råd och tips ni vill dela med er, ingen kan bli gladare än jag.
 
Vem är då jag?
Jag är en blivande 47 årig kvinna som efter ett aktivt liv i yngre dagar har hamnat i viktfällan.
Mitt mål är att gå ner 15 kg
Kunna springa 5 km utan att gå
Finna harmoni och balans
Sköta min diabetes så som den bör skötas
och att ha ett underbart familjeliv med min sambo och min underbara dotter.
 
Vill ni följa med på resan?
Den startar imorgon.....'
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: