nillasaloe.blogg.se

En blogg om hälsa, hälsoprodukter, aloe vera och en sund livsstil

Takdropp och katten är galen

... det droppar från taket.... kan det vara så att våren är på väg?
Katten är galen och kommer in äter ett par tuggor med torrfoder sen ska han ut igen. Har grannskapets katter börjat få vårkänslor? Ska han vara ute och vakta reviret? Ja de verkar inte bättre. Men ingen är gladare än jag om våren äntligen är på väg.
Börjar morgonen som vanligt med att smörja mina fötter med den underbara propoliskrämen jag har. Den gör verkligen underverk för torra och spruckna fötter...

Månadens erbjudande gör gott – för både hud och miljö. Du hjälper din torra vinterhud genom att använda vår härliga Aloe Propolis Creme, men inte nog med det: vi ger dig också chansen att hjälpa världens bin.

För varje tub Aloe Propolis Creme du köper under februari månad adopterar vi ett bi från dig – och ett från oss på kontoret. Alltså: för varje tub Aloe Propolis Creme som säljs under februari månad så räddar vi två bin. Vår planet tackar på förhand.

Den här krämen hjälper oss inte bara att hjälpa bina, den är dryg och suverän för all torr hud. Du kan ha den i ansiktet om du ska vara ute en hel dag. Eftersom den inte innehåller vatten så fryser inte huden sönder. Som jag sa förut mina torra, kliande spruckna fötter har fått ett nytt liv med babylen hud och den är helt underbar på torra armbågar. Vill du prova? Lämna ett meddelande så kan jag skicka ett varuprov till dig innan du bestämmer dig för att gå all in.

Den är även suverän om du har sår ...  har en kompis som opererade bort en lymfa vid nyckelbenet. Han fick propolis att smörja på och idag har han inte ens ett ärr !!!

Nu ska jag ta tag i dagen och se vad spännande den ger. Ha det gott där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: