nillasaloe.blogg.se

En blogg om hälsa, hälsoprodukter, aloe vera och en sund livsstil

Bilbesiktning .....

.... lika kul som att gå till tandläkaren!!! Det kan i varje fall bli minst lika dyrt....
Vi gick inte igenom i år heller men jag trodde väl åtminstone att gubben min hade kollat att alla lampor fungerade... men icke. Sen var de där värdena för höga igen ... nåja det blir väl någon verkstad som får lite tillskott i kassan.
 
Då är det ju otrolig tur att man har ett extra jobb som kan hjälpa till med såna oförutsedda utgifter.
Jag har världens bästa extra jobb och jag siktar på att inom snar framtid ha det som heltidsjobb.
Hur många jobbar för ett företag som bjuder dig på gratis resor över hela världen? De bokar dessutom in dig på 5 stjärniga hotell och du får fickpengar att spendera på vad du vill!!!
I år går årets stora Global Rally fest i London och eagle festen går av stapeln på självaste Southfork Ranch i Dallas... vem vill inte vara på firmafest vid poolen som JR Ewing partajat vid???
Vill någon av er veta mer så lämna en kommentar så berättar jag mer.
 
Nu söker jag 100 stycken produkttestare!
Vad kvalificerar dig till att bli utvald?
Du ska aldrig ha provat Forever Livings produkter.
Du ska vara nyfiken, ärlig och öppen för nya saker.
Känns det som det stämmer in på dig? Lämna i så fall en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]
Skicka med lite info om dig själv tex om du är aktiv träningsmänniska, har problem med torr hud eller eksem, orolig mage, vill bli piggare eller nåt annat som gör att jag lättare kan låta dig prova rätt produkt.
Sen är det bara att hoppas att du blir en av det utvalda.
 
För mig har de här produkterna ändrat mitt liv. Bland annat har jag genom att dricka juicen fått bort min laktosmage och dricker nu vanlig mjölk utan problem. Min förut så torra och kliande hud har fått ett nytt liv och lyster. För mig är produkterna det bästa som hänt mig och jag kommer inte sluta med dom. Ta chansen du också och prova.
Ha det bäst alla där ute.
 
Taggar: produkttestare;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: