nillasaloe.blogg.se

En blogg om hälsa, hälsoprodukter, aloe vera och en sund livsstil

Måndag morgon ....

... och OS börjar ta ut sin rätt.... trodde i min vilda glädje att Jaktstarten på herrarnas skidskytte började kl 11 idag men icke... inte förrän klockan 16. Så hur slår jag ihjäl tiden fram tills dess?
Jag kan ju alltid få lite OS inspiration och röra lite på mig.
Men måndag morgon känns seg och vill liksom inte riktigt komma igång.
Så enkelt.... kom ju plötsligt på att jag har ju världens bästa kosttillskott hemma.
Rör ihop en slurk och börjar vattna blommor och städa toa, sen efter ca 30 minuter känner jag hur energin börjar smyga sig på.
Underbart!!!
Vill man få lite extra kick i vardagen för att orka med hushållsysslorna eller ge träningen den där lilla extra touchen ... den där som gör att det känns så gött efteråt ... då ska man helt klart ta en dos Argi+ innan ....
Vill du prova? Jag har 90 dagars nöjd kundgaranti, vilket betyder att får du inte den effekten du vill ha så får du pengarna tillbaka. Smart va? Du har helt enkelt inget att förlora.
Lagom svettig och skönt trött i kroppen tar jag mig in i duschen och känner mig så där super nöjd.
Måndagen var inte så farlig trots allt. Det var en kanonstart på den här veckan och nyduschad börjar jag bli lite småsugen på något. Det blir jag alltid efter träning och har man då inget vettigt till hands så slinker det ju gärna ner något som inte ska ner..... Återigen har jag tur och har världens godaste protein shake hemma. Jag är rätt så kinkig när det gäller shaker. Jag gillar inte när de är gryniga och smakar papper.
Den här shaken har en supergod vaniljsmak och blandar man den med mjölk så får du en riktig milkshake känsla på den. Det går att blanda den med vatten också om man räknar kalorier.
Den här shaken kan man även använda som bas om du gör smoothies, kanon gott att mixa ner jordgubbar i den till exempel.
 
Samma sak gäller här. 90 dagars nöjd kundgaranti.
Köper ni både en burk Argi+ och en burk med Shake så får ni en gratis shaker med smart förvaring i botten så att du alltid kan ha med dig 2 portioner. Smart va? Shaken fungerar också som ett vettigt mellanmål till barnen när de kommer vrålhungriga ifrån skolan. Vettigt alternativ eftersom det innehåller RDI av vitaminer.
Maila mig [email protected] om du är intresserad och vill prova eller har frågor.
Nu ska jag gotta mig och göra mig en shake/smoothie.
Ha det så gott!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: